טפסים ממוחשבים: שאלות ותשובות

כיצד מקבלים את הטופס המוכן?

בכל טופס שאתם מעלים למערכת תוכלו להגדיר את כתובת האימייל אליה ישלח הטופס באופן אוטומטי.ניתן להגדיר יותר מכתובת אימייל אחת

בנוסף, בכל עת תוכלו להוריד את הטפסים מהשרת המאובטח של Amazon S3.

 

מה קורה עם הנתונים שמולאו בטופס לאחר שליחתו?

תלוי בכם. במידה ואתם מעוניינים לייצא לאקסל את הנתונים שמולאו בטפסים, נתונים אלו ישמרו באופן מוצפן על השרת.

אם אין לכם צורך באקסל, שום דבר לא יישמר בשרת.

האם ניתן למלא את הטפסים גם בטלפון נייד?

כן. המערכת יודעת להתאים את תצוגת הטופס גם לטלפונים ניידים. בטלפון נייד השדות מופיעים אחד מתחת לשני ללא הרקע של הטופס המקורי אותו העליתם למערכת (ליתר דיוק זה תלוי בכם. ניתן לבחור כי הטופס יהיה מותאם לניידים או לא להתאים את התצוגה לניידים).

יותר מכך, כיוון שעל הטופס עצמו מופיע מידע חשוב שאינו חלק משדות - הסברים למיניהם - במערכת הניהול ניתן להוסיף אותם במיוחד עבור טלפונים ניידים!!

 

לדוגמא, שימו לב בטופס הבא  כיצד המידע מוצג בתצוגה של מסך מחשב רגיל (מצד ימין)  וכיצד הוא מוצג בטלפון נייד (מצד שמאל).

 

 

 

מה לגבי קבצים שנדרש לצרף לטופס כגון צילום תעודת זהות?

ניתן להעלות קבצים ישירות מתוך הטופס. כל קובץ מצורף מגיע כנספח במייל  עם שם המתאר אותו.

לדוגמא, בתוכנת ה-outlook זה יראה כך:

 

בנוסף, ניתן להוריד את הקבצים הנ"ל במערכת הניהול (מהשרת של Amazon S3).

היכן נמצאת / מאוחסנת המערכת?

המערכת פועלת על השרתים שלנו. אתם תקבלו כתובת ייעודית למערכת שלכם.

יש מגבלה על כמות הטפסים?

לא. אתם יכולים להעלות למערכת כל טופס שיש לכם בארגון. תיתכן עלות שונה אם יש לכם מספר רב של טפסים